Sabtu, 19 Januari 2013

NAMA ASAL ZAIRIL : CHIRSTOPHER ROSS LIM

NAMA ASAL ZAIRIL : CHRISTOPHER ROSS LIM


Nama Sebenar
Tarikh Daftar 
Tarikh Pinda 
Nama Baru
Nama Ibu Sebenar
Nama Ayah
Sebenar
Negara Asal Lahir
Christopher Ross Lim
21.4.1997
23.6.1997
Zairil Khir Johari
Christine Lim @ Rose Christine Abdullah@Rose
Christine Khir Johari
Howard Lim
(Singapore)
Hawai, Amerika
Syarikat
Sehingga ke hari ini Zairil masih tidak mengaku beliau anak Cina Totok, istilah Cina di Indonesia disebut Cina Totok!  Lim Guan Eng juga berusaha menipu Hadi Awang, menipu Nik Aziz, menipu semua orang Islam bahawa ada Melayu Islam dalam CEC DAP (setelah kesilapan Suruhanjaya Pilihanraya DAP).

Prosedur yang ada sekarang ialah, Zairil yang mengaku Melayu itu hendaklah membuat ujian DNA untuk membuktikan beliau anak Howard Lim atau anak Mohd. Khir Johari!

Setujukah anda Zairil melakukan DNA untuk menjawab kebodohan kita yang diperbodoh-bodohkan oleh Lim Guan Eng kononnnya dia anak Melayu? 

Zairil mengundi di Bangkok Lane di DUN Pulau Tikus dan Parlimen Bukit Bendera!

Artikel selanjutnya, apakah Kewarganegaraan Howard Lim bapa sebenar Zairil? Jika bapanya Howard ahli PAP, maka segala Rahsia negara mudah disalurkan kepada negara luar? Nantikan artikel seterusnya...

Selamat berhari minggu.
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PERINGATAN: The Flying Turtle tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan melalui laman blog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog saya. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemberi komen sendiri.