Khamis, 31 Januari 2013

ISU #RCI 7 : TAHNIAH YAB DS NAJIB, BAPA TRANSFORMASI!!




Sejujurnya Ambe memang puji YAB PM kita, DS Najib Razak kerana atas dasar transformasi beliau dalam kerajaan, pembangunan negara dan juga kehidupan rakyat semakin stabil dan maju ke hadapan seiring dengan visi Wawasan 2020 yang dibawa oleh Tun Dr. Mahathir.

Jika selama ini kita ada Bapa Kemerdekaan, Pembangunan, Perpaduan,Pemodenan, Pembangunan Modal Insan, YAB DS Najib wajar digelar Bapa Transformasi. Kerana apa?
Sudah semestinya atas dasar pemerintahan beliau yang sangat dekat dengan rakyat, mendengar keluh kesah rakyat, seterusnya mengtransformasi kehidupan rakyat Malaysia dengan pelbagai langkah yang proaktif lagi kritis. Ini dapat dilihat dengan cara beliau yang sangat wasatiyyah biarpun diherdik dengan caci dan maki yang dipelopori oleh pemimpin pembangkang terutamanya Anwar Ibrahim dan konco-konconya.

Melalui Anwar si pengkhianat negara ini, rakyat yang terpengaruh disuruhnya menjadi keldainya dengan berdemo di sana sini, menjadi kurang ajar dan mengheret keluarga Najib dengan panggilan yang kurang enak didengari serta macam-macam lagi! Namun, Najib sentiasa beristiqamah dan lebih kerap beliau dicaci pembangkang, lebih banyak lagi sokongan yang diterima oleh beliau daripada rakyat Malaysia yang cintakan negara dan keamanan.
 
 
Semenjak mengambil alih tampuk pemerintahan negara, beliau telah menjalankan banyak langkah-langkah yang dikira dapat menyelesaikan beberapa isu berbangkit terutamanya dalam menangani fitnah yang dibawa pembangkang. Terbaru YAB DS Najib telah menunjukkan sifat kenegaraannya yang tersendiri apabila meluluskan penubuhan Suruhanjaya DiRaja mengenai Kad Pengenalan (RCI) di Sabah. Modal pembangkang untuk mengutuk Najib di ceramah-ceramah mereka terbantut apabila Najib memutuskan untuk berbuat demikian. Pastinya Anwarlah insan pertama yang terkejut beruk dengan keterbukaan, keberanian dan kesungguhan PM kita ini.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PERINGATAN: The Flying Turtle tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan melalui laman blog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog saya. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemberi komen sendiri.