Rabu, 30 Januari 2013

ISU #RCI 3 : MALAYSIAKINI CUBA TUTUP FAKTA & RAHSIA SEBENAR TENTANG #RCI SABAH? WTF!!

Dalam artikel ambe yang sudah, ambe ada bongkar tentang bukti bahawa ZAIRIL KHIR JOHARI hanya menjadi warganegara selepas diangkat oleh Khir Johari. Kali ni saing blogger ambe dari MyMassa dah berjaya membongkar satu lagi PEMIMPIN PENYANGAK NEGARA YANG PERNAH BERIC MERAH!!

KAWAN-KAWAN NAK TAU SIAPA?? MEH TENGOK GAMBAR DI BAWAH NI.......



HAHAHA, INGAT LAGI DENGAN USTAT KHALWAT NI?? BUKAN KHALWAT = PENGASINGAN@MENYENDIRI. TAPI KHALWAT = SEDAP BERGOMOL DENGAN BINI ORANG!!

Ambe pun tak paham. PAKATAN RAKYAT dok pusing cerita pasal RCI dan menuding jari dekat kerajaan walhal dalam kalangan pemimpin diorang ni pun ada yang pernah jadi WARGANEGARA INDON PAK!! Salah seorangnya tak lain tak bukan, Badrulamin bin Bahron aka Wak Badrul (Pengarah Penerangan Pejabat MB Selangor).

Kawan-kawan nak tahu lagi lanjut, kliklah dekat SINI dan ketahuilah tiada kerajaan yang sempurna di dunia ini dan tiada fitnah yang tidak akan dibalas Allah satu hari kelak.Wallahualam!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PERINGATAN: The Flying Turtle tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan melalui laman blog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog saya. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemberi komen sendiri.