Jumaat, 11 Januari 2013

KENYATAAN BODO SORANG LAGI AHLI PARLIMEN PAS PENGIKUT ANWARINAS!!!



DI BAWAH MERUPAKAN KENYATAAN AHLI PARLIMEN SHAH ALAM, YB KHALID SAMAD TENTANG ISU TUNTUTAN PENGGUNAAN KHALIMAH ALLAH OLEH JOSEPH LGE DALAM BIBLE VERSI BAHASA MELAYU:





JELAS BELIAU MENYOKONG KENYATAAN YANG DIKELUARKAN OLEH PRESIDEN PAS SENDIRI YANG MEMBENARKAN KALIMAH ALLAH DIGUNAKAN OLEH ORANG BUKAN ISLAM. KEMUDIAN BACA PULA KENYATAAN DARI LAMAN SESAWANG MAJLIS FATWA KEBANGSAAN DI BAWAH:


 

Ambe tengok bercelaru betul kenyataan si Khalid Samad ni lepas baca kenyataan yang ada kat website E-Fatwa kt atas (http://www.e-fatwa.gov.my/fatwa-kebangsaan/isu-tuntutan-penganut-kristian-terhadap-penggunaan-kalimah-allah)

 Percayela cakap ambe nih. kalau kita ikutkan je ape si Joseph LGE Laknatullah ni nak, tak mustahil besok2 anak bangsa Melayu Islam kita jadi macam apa yang jadi sbg contoh kat Indonesia skrg.Cacamarba hidup orang Islam dengan gaya hidup kahwin campur lain-lain agama atas dasar pluralisme yang dibawak geng-geng ANWARINAS JAHANAM nih!!

 

 




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PERINGATAN: The Flying Turtle tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan melalui laman blog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog saya. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemberi komen sendiri.