Ahad, 15 April 2012

Mana nak raba duit....


Apa hal pulak nak mansuh ptptn...!!? Faham jugak kalau dok citer nak mansuh yuran univesiti @ pelbagai kejadah berkaitan. Hapuskan ptptn? mana mahasiswa nak dapat duit belanja bro? itupun kalau dpt dok asrama & naik bas free pegi kelas...duit sewa rumah dgn duit minyak moto saper nak bagi....habis tu takkan makan minum pun nak kena tanggung jgk kot? itu tak kira kos nak beli tiket bas nak balik kg lagi tu...cuba kira..agak-agak ada berapa ribu mahasiswa dkt Malaysia ni?? Yang hebat masa spm dulu untung la coz dpt biasiswa tapi berapa kerat jer...yang lain2 nie takkan nak telan air liur je sebab tak mampu....solution nyer senang jer, study laa pastu graduate dgn pointer tip top....dpt free aper pinjaman ptptn tu...kalau tak sanggup bayar balik xpyh lah pinjam atau xpyh lah smbg belaja...biar org yg nak belaja nie jer yg pinjam....HAPUS PTPTN!!?? Emmm...idea hampehhh

1 ulasan:

  1. anda boleh sila pertukaran pautan, sila? Saya akan melakukan perkara yang sama,
    laman saya http://alisharesidence.blogspot.com/
    berharap anda jangan keberatan

    BalasPadam

PERINGATAN: The Flying Turtle tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan melalui laman blog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog saya. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemberi komen sendiri.