Jumaat, 6 April 2012

Panas!Panas! Perangai Penyokong PAS yang Terlalu Taksub!!

Salam.. Ptg smlm aku saje lepak dekat area Sura. Lepas je jumpe member lame kat UiTM Dungun aku pun pegila solat dekat satu surau ni. Tengok dr fizikal surau, memg jelas ni surau org PAS. Tp xpelah,niat kite nk solat so xde ambik kesahla surau BN ke PAS.janji aku boleh solat. Lepas solat, aku pun pegi toilet sekejap. Masuk- masuk je aku nmpk 1 ayat kt tangki flush yg tertulis, " Asalkan Bukan Ahmad Said". Bile aku tengok ayat ni aku dgn spontan cakap, "Ape kejadahnye org PAS ni smpi dkt tandas pun nk main politik?". Hai, sudah2 la nk mengutuk mengeji bangsa seagama kita sendiri. Yg dok bertepuk bergembira kt luar sana siapa? Tu tu, DAP laknatullah dgn penyokong2 tegar Anwar Aljuburi.sedarlah wahai org PAS, perbetulkan kembali perjuangan sebenar kamu yg memperjuangkan agama Islam!!

Ini ke yang PAS ajar kepada pengikut-pengikut tegar mereka dengan mengutuk mengeji di setiap sudut dunia? Di mana nilai keislaman yang kononnya menjadi asas parti PAS ni?? korang diluar sana nilailah sendiri...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PERINGATAN: The Flying Turtle tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan melalui laman blog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog saya. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemberi komen sendiri.