Ahad, 3 Februari 2013

Geng UTurn 360 MELETOP....!!!!








Kalau kita fikir sejenak dan ikuti perkembangan semasa agak-agaknya apa game plan DAP & PKR dalam PR untuk huru harakan PAS. Kalau ikutkan apa yang geng seperjuangan admin bgtau yang beria-ia sgt-sgt tak bersetuju supaya KALIMAH ALLAH ni boleh digunakan masa majlis syura tu adalah Ust Nasha (dah kena cerai dah), dato harun din dan beberapa org yang lain. Mat sabul, Nicky Ajis dan Hj Hadis (Geng UTurn 360) katanya menyokong tp sbbkan dato harun din bagi kata dua akan keluar parti sekali dgn geng2 lain terus geng UTurn 360 ubah fikiran. 

"Nik Aziz pun ada kata sedangkan Presiden PAS yang dulu (Allahyarham Dato' Asri) boleh dipecat!..."


Jadi tak mustahil ramai lagi lepas ni yg akan kena agaknya. Korang cuba bayangkan dalam bible tu ada sebut yang tuhan tu ada anak ...jadi fikir sendirilah...

SURAH AL-IKHLAS

بِسْمِ الّلهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ
 Dengan nama Allah Yang Maha Penyayang dan Maha Pengasih.

( ُق ْ ل هُوَ اللَّهُ َأحَدٌ ( 1
1. Katakanlah (wahai Muhammad) Allah itu Maha Esa.

( اللَّهُ الصَّمَدُ ( 2
2. Allah itu selama-lamanya Tumpuan seluruh makhluk.

( َلمْ يَلِدْ وََلمْ يُوَلدْ ( 3
3. Tiada pernah beranak dan tiada pula pernah diperanakkan.

( وََلمْ يَ ُ كن لَّهُ ُ كُفوًا َأحَدٌ ( 4
4. Dan tiada siapa pun yang setanding dengan-Nya.

Jadi adakah kita tidak terpanggil untuk menegakkan syiar Islam. Bila kita bercakap ttg Himpunan "Kuning" semuanya bersemangat walaupun masa tu semua org tau yang penganjurnya adalah orang yang menyokong murtad....tapi bila syiar itu dipermainkan kita menikus dan hanya berdiam diri...persoalannya sampai bila...selagi diberi nafas oleh ALLAH SWT marilah kita sama-sama kita mempertahankan ISLAM yang telah diamanahkan pada kita.

1 ulasan:

  1. Inilah akibatnya bila kita tak nampak strategi musuh....sekarang nie nampak gerakan untuk wujudkan fahaman Islam Amerika sedang giat diterapkan dlm PAS....benar atau tak korang sendiri nilai...

    BalasPadam

PERINGATAN: The Flying Turtle tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan melalui laman blog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog saya. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemberi komen sendiri.