Rabu, 6 Mac 2013

INSIDEN LAHAD DATU : TIAN CHUA RAJA PEMBOHONG YANG LAHANAT!!

Ambe sebenarnya lama dah berdiam diri pasal isu Insiden Lahad Datu ni. sejak ia bermula sampaila sekarang. tapi bila ambe tengok makin lama makin banyak maklumat tak betul yang tersebar di internet, ambe terpanggil nak bantu untuk sebar maklumat yang benar pasal PENCEROBOHAN LAHAD DATU nih. Tapi sebelum tu ambe memang panas hati dengan statement si TIAN CHUA NATANG BABI baru-baru nih! saing-saing ambe siap kene saman lagi dengan beliau.nak tau pasal apa?kasi baca satu kalilah...


Laporan rakan mymassa di Puchong sebentar tadi (3Mac 2013), Tian Chua sekali lagi memperlekehkan anggota Keselamatan Negara kita yang terkorban di Lahad Datu dengan kata-kata " KOMANDO MATI KATAK"!!!

WAHAI SELURUH UMAT ISLAM DAN ANGGOTA KELUARGA PASUKAN KESELAMATAN NEGARA KITA, APAKAH KITA MAHU TERUS MEMBIARKAN TIAN CHUA MENGHINA, MEMPERLEKEH, MENIPU DAN MEMBULI KITA SEMUA.

Bangun saudara-saudaraku, bayangkan kata-katanya di Puchong, Tian Chua berkata 'KOMANDO MATI KATAK".

SMS DIA SEKARANG DAN LUAHKAN KEMARAHAN KITA SEMUA (TIAN CHUA KEPARAT : 012-2841025).

Sebelum ini, Tian Chua mempermain-mainkan nyawa anggota keselamatan kita di bawah. Sebelum ini, pernah menipu duplicate gambar Altantunya. Hairan, ada juga orang Cina dan YB macam ini di Malaysia!


Soalan Bonus kepada Tian Chua, 4 bulan dulu pergi mana dan jumpa siapa?

Imbas semula, Tian Chua langgar Askar Melayu sehingga mati pada 13 Mac 2010, kenderaan yang membawa Tian Chua telah melanggar seorang ASKAR MELAYU yang menunggang motosikal hingga maut. Puncanya, kerana Tian Chua tergesa-gesa hendak mengejar program ceramah politik.MEMANG NATANG BODO TIAN CHUA!!

Masihkah kau ingat (Tian Chua) pada waktu ini?...Kau langgar askar ini sampai mampus tak hidup lagi??

Lepas je artikel ni keluar si TIAN CHUA NATANG BABI tu sibuk maki-maki dan agaknya tak tahan kena serang dengan blogger-blogger ni, dia pun buatlah report polis. Hahaha, tau pulak takut Cina Babi sorang nih.memang natang sungguh!
Baru kau tahu perasaan bila kena hentam bertalu2 kan? Tulah, lain kali pikir panjang satu kalilah kalau nak fitnah YAB PM!

Isunya siapa Liar dan Jahat selepas Duplicate gambar Altantunya dahulu? Pernah YB Cina tak da harga diri ini memohon maaf kepada DS Najib ?


Isunya siapa Pembohong mengata Insiden di Lahad Datu Ciptaan UMNO dan Sandiwara!


Siapa yang Liar, Jahat dan Pembohong wahai kawan-kawan sekalian?
Hahaha, masihkah kau ingat (Tian Chua) pada waktu itu? Kau buat superimpose gambar DS Najib dengan Altantuya Shaariibuu??

Bak kata pepatah, meludah ke atas langit, jatuh di muka sendiri. Rasakan Awak Tian Chua yang tiada harga diri!!! 



Setelah banyak kali menipu...bolehkah Cina Tian Chua ini dipercayai? Banyak kali menipu bolehkah dia dipercayai?



Tian Chua tidak habis-habis membela dirinya di tweeternya, siapa mahu percaya kaki penipu? siapa mahu percaya kaki pembohong? Dia masih mahu memutar otak kita, soal sama ada Tian Chua mengungkapkannya di Puchong semalam kah, dua hari yang lalu kah, minggu lalukah itu adalah hak kita untuk menyimpannya. 

 Terkini, ambe baca satu artikel yang saing ambe buat pasal kaitan si TIAN CHUA NATANG BABI ni dengan Filem Hollywood Wag The Dog lakonan Dustin Hoffman dan Robert De Niro yang dia dok bising-bising dalam tweetnya.


Memang layaklah kau digelar Raja Pembohong wahai TIAN CHUA. kau ingat rakyat Malaysia ni semua bodoh?? Kalau kawan-kawan nak tau lebih lanjut boleh baca lagi di sini -> http://dinturtle.blogspot.com/2013/03/tian-chua-dan-wag-dog-bukti-kenapa.html

Akhir sekali ambe harap, orang-orang dalam Parlimen Batu bukalah mata, bukalah telinga dan bukalah hati. TIAN CHUA NATANG BABI bukan seperti yang kita sangkakan. Janganlah nanti bila nasi dah jadi bubur baru nak tersedar.  

AYUH BANGKIT! ALLAHUAKBAR!!

                  - http://dinturtle.blogspot.com/

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PERINGATAN: The Flying Turtle tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan melalui laman blog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog saya. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemberi komen sendiri.