Rabu, 6 Mac 2013

INSIDEN LAHAD DATU : TAHNIAH BUAT PARTI ISLAM SEMALAYSIA!!!

Kali ni memang ambe puji PAS  kerana selepas sekian lama menyepi berkaitan insiden Lahad Datu, mereka akhirnya tampil untuk membantu. Ambe memang tabik spring! Rupa-rupanya dalam diam-diam mereka merancang strategi dan mempersiapkan diri mereka untuk sama-sama membantu parajurit kita yang berjuang di Lahad Datu. Sememangnya usaha kalian wahai pejuang-pejuang PAS tidak akan SIA-SIA!!


Setiap peperangan memerlukan persediaan dan perancangan. Berikut adalah persediaan sebelum tempur yang dibuat oleh PAS.

1) Panglima Perang yang berani.



2) Barisan pejuang-pejuang yang hebat bertempur.

 

3) Jentera dan kelengkapan perang yang canggih dan mencukupi.

  
4)  Senjata rahsia  bagi menumpaskan musuh.

 

5) Amanat dari pemimpin untuk menaikkan semangat tempur para pejuang.


Tak sia-sia latihan pejuang-pejuang ini semasa siri-siri BERSIH di KL sebelum ni.Sama-samalah kita semua memberi sokongan kepada para pejuang PAS ini semoga mereka beroleh kejayaan dalam perjuangan mereka ini. TABIK SPRING SATU KALILAH!!

credit to - http://mymassa.blogspot.com/2013/03/persediaan-perang-yang-cukup-mantap.html

1 ulasan:

  1. Takat kumpul ramai2 tangkap gambar pastu tayang senapang mcm nak pegi buru tupai bolehlah...itupun entah gambar bila tahun ntah. Kalau betul berani dah lama dah pegi Lahad Datu. Poodahh..ni semua poyo!! Puak Amalan Setan.

    BalasPadam

PERINGATAN: The Flying Turtle tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan melalui laman blog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog saya. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemberi komen sendiri.