Jumaat, 11 Januari 2013

STATEMENT NATANG DARI "BELIAU" - YESUS ADALAH ALLAH : AYUH BANGUN BAKAR SEMUA LAMBANG DAP !!!

Petikan dari sebuah Bible Melayu yang diterjemah dari Bible Matthew dijumpai sekitar Selangor.


AKHIRNYA, Hadi Awang berjaya dibeli oleh DAP untuk membenarkan penggunaan Kalimah Allah kepada Tuhan Jesus.

Walaupun ditentang hebat oleh Datuk Harun Din, YB Nasharudin Mat Isa, Mufti Kelantan, Mufti Selangor dan kebanyakan Mufti dan alim-ulama Pondok, namun tekanan DAP kepada Nik Aziz dan Haji Hadi tak dapat dihalang.




JOSEPH LIM GUAN ENG: KAMI MINTA TUHAN YESUS GUNA JUGA NAMA ALLAH, FATHRER ANWAR IBRAHIM SETUJU
Namun, kita umat Islam mesti bangun menentang penjualan maruah agama Islam ini. Bangun saudara-saudara. Bangun sekarang, bakar dan musnahkan semua lambang-lambang DAP. 

Kenapa perlu bakar? Kerana kita mesti ajar puak-puak DAP ini khususnya Lim Guan Eng anak-beranak. Nik Aziz sudah lama termakan pujuk rayu DAP, itu kita tak hairanlah sebab Temasek Holding sudah masuk di kawasan Balak Kelantan. Nik Aziz kena mengalahlah. Janganlah hairan jika Balak di Kedah dibeli Temasek Holding (pihak Singapura) dan Madrasah Islam dirobohkan. Semuanya kerana DAP dan PAP sudah menguasai mereka.


HADI AWANG: TUHAN YESUS ALLAH MENYELAMATKAN

Kini Hadi Awang pula yang berjaya dibeli. Mungkin kerana isteri-isteri muda Hj Hadi perlukan kos yang tinggi. 

Mesti bakar, apakah kamu ingat Himpunan Shamsidar besok Himpunan Main-Main? No lah? Orang-Orang Jalanan seperti Hishamudin Rais, Mat Sabu, Tian Chua mereka semua ini pendemo jalanan. Mana mereka suka dalam Stadium yang panas, mereka mahu jalanan mereka mahu kereta terbakar, mereka mahu kedai-kedai terbakar, mereka mahu ada orang mati, mereka mahu ada polis mati. Dengarkan salah satu ucapan Menghasut Hishamudin Rais ini http://mymassa.blogspot.com/2013/01/video-kl112-pembangkang-mahu-keganasan.html . Ada banyak lagi ucapan-ucapan Menghasut Hishamudin Rais yang akan kami upload di youtube. Semuanya menyeru dan Menghasut supaya orang ramai membuat Huru-Hara!

Mereka hendak buat huru-hara. Hishamudin Rais dalam semua roadshownya menyeru peserta supaya bangun beranikan diri, rempuh polis, pukul polis, bakar yang menghalang, rosakkan yang menghalang, bakar kereta polis, ini semua otak gila Hishamudin Rais. Dia sudah dibayar DAP, dengan tujuan inilah masanya untuk rampas kerajaan melalui jalanan, dia terikut-ikut dengan Tahrir. Atau lebih keras lagi mereka dibayar Agent-Agent Kristian!



Jangan takut. Ini semua Fi Sabilillah....Tegakkan Agama Islam, Jangan benarkan nama suci Allah SWT diberikan kepada Yesus. Yesus itu bukan tuhan kita, tuhan kita ialah ALLAH SWT. Adakah hati kamu tidak terBakar bila melihat nama ALLAH digandingkan dengan Yesus. Baca sedikit kitab mereka di atas...Baca dan Baca...katanya Allah yang perkasa, Bapa yang kekal...ALLAH itu bukan bapa tetapi Rabull Jalil.

Bangun para Ahli Tabligh, Bangun para Fi Sabilillah..Bangun para pejuang Islam keturunan Acheh, bangun para pencinta Islam keturunan Moro, bangun para pejuang Polo di utara, bangun bantu umat Islam yang kini dihancurkan hendak dibinasakan oleh DAP dan Kristianisasi mereka. Jika besok Joseph Lim Guan Eng menjadi Perdana Menteri, baru hendak bangunkah? Lihatlah Nasib Umat Islam di Singapura sekarang, juga di Palestin?

Mereka sudah berjaya matikan ISA, OSA, AKta Hasutan dan semua undang-undang sudah semakin lemah untuk menahan kekurangan ajar mereka. Sebab itu mereka tidak takut, sebab itu mereka semakin berani.Inilah masa mereka mahu Huru-Hara yang sebenar-benarnya!

Bangun para pejuang Fisabilillah...Allahu Akhbar Allahu AKhbar Allahu AKhbar..bangunkan musnahkan DAP musnahkan DAp musnahkan DAP...


NIK AZIZ HADI AWANG ANWAR IBRAHIM SETUJU INILAH YESUS JUGA ALLAH


Joseph Lim Guan Eng Sangat gembira dengan Pergaduhan Datuk Haron Din (Ulama-Ulama) dengan Nik Aziz Hadi Awang (Ularmamak-Ularmamak Politik)!!!







































































Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PERINGATAN: The Flying Turtle tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan melalui laman blog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog saya. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemberi komen sendiri.