Rabu, 30 Januari 2013

ISU #RCI 1 : SAH KETUA PEMUDA PAS SABAH ANAK PATI!!

Sekarang ni ISU RCI merupakan satu isu yang mendapat perhatian yang luas oleh semua pihak. Ambe ni kira ketinggalan jugak sebab baru-baru ni je ambe bagi perhatian lebih dekat isu ni. Tapi benda pertama yang menarik perhatian ambe adalah pendedahan yang dibuat seorang blogger dari Sabah, Tambuakarsaba bahawa KETUA PEMUDA PAS SABAH IAITU LAHIRUL LATIGU RUPANYA BERASAL DARIPADA KELUARGA PATI!!!



Rupanya bapak si Lahirul ni WARGA INDON! Ambe pun fikir, dia ni sebok perjuangkan RCI di Sabah walhal bapak dia sendiri bukan Warganegara.Berat nanang weyh!!

Latigu Laando, Ayah Kandung Lahirul Latigu seorang Warganegara Indonesia

Walaupun blog Tambuakarsaba ni banyak guna dialek Sabahan tapi boleh difahami dengan mudah apa yang didedahkan beliau pasal Lahirul Latigu ni. Kalau ambe ada dalam RCI tu, lame doh si Lahirul Latigu ni jadi mangsa pertama ambe! Nak tau lebih lanjut follow pendedahan gempar ni di SINI.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PERINGATAN: The Flying Turtle tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan melalui laman blog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog saya. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemberi komen sendiri.