Ahad, 5 Mei 2013

LAGI PENGUNDI-PENGUNDI HANTU DIKESAN DI SELURUH MALAYSIA!!

Ambe tadi dimaklumkan bahawa pembangkang sedang mencari wajah pengundi yang ada iras BANGLA untuk dijadikan bahan fitnah. Alahai, malam tadi Ambe pusing-pusing area bandar dekat Terengganu tengok gaye geng-geng pembangkang ni berpesta dengan flash mob, merempit, saling berbalas-balas hon kenderaan dan mengibarkan bendera macam diorang dah menang sebelum bertanding. Takkan takut jugak orang ramai akan undi BN dari PR??

Puak pembangkang ini ingat Rakyat Malaysia bodo ke nak percaya modus operandi mereka. Bangla ke, Myanmar ke, Endon ke yang kononnya baru sampai 2-3 hari atau 2-3 minggu lalu, bagaimana mereka hendak mengundi jika nama tiada dalam pendaftaran?
Propaganda Anwar dan Pakatan ini betul-betul Third Class punya propaganda la.puiii!!

THE LIE :
GAMBAR YANG DIWAR-WARKAN OLEH PR BAHAWA PENGUNDI HANTU SEDANG BERATUR BERAMAI-RAMAI UNTUK MENGUNDI
THE TRUTH :

 
GAMBARAN SEBENAR YANG MENUNJUKKAN MEREKA YANG DIKATAKAN PENGUNDI HANTU SEBENARNYA PENGUNDI YANG SAH!

 THE LIE:

 
PENGUNDI YANG DISYAKI OLEH PEMBANGKANG WARGANEGARA BANGLA YANG DIBERI IC PERCUMA OLEH BN!!
THE TRUTH :

INDIVIDU SEBENARNYA BERKETURUNAN INDIA TAPI DIBELA OLEH KELUARGA CINA SEJAK KECIL LAGI. SATU LAGI FITNAH PEMBANGKANG YANG BERJAYA DIBONGKAR!!

Mereka semua desperate dan tak dapat menerima hakikat bakal kalah besar, maka Anwar mengarahkan cipta propaganda murahan ini. 

SPR kena alert di kebanyakan PDM kerana PR sedang menghantar Bangla, Mynmar dan Indon dengan memberikan IC Palsu dan wang RM500. Mereka akan salahkan SPR!

*** Tambahan maklumat Bangla-Bangla, Mynmar dan Indon yang terpedaya dengan tipu helah PR kini berada di Balai Polis Brickfield, Ibu Pejabat Polis Shah Alam dan dua orang di Ibu Pejabat Polis, Putrajaya.

*** Pihak SPR telah dimaklumkan hal ini dan Press Conference akan diadakan tidak lama lagi.

(Sumber: Inteligent)

 MUTAKHIR MELIHAT MELALUI SUASANA DI KEBANYAKAN PDM DI SELURUH NEGARA, SOKONGAN KEPADA BARISAN NASIONAL SEMAKIN MENINGKAT.

INSYA'ALLAH BN AKAN MENANG MAJORITI 2/3 MALAM INI!! SYUKURRR;)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

PERINGATAN: The Flying Turtle tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan melalui laman blog ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian blog saya. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemberi komen sendiri.